Grymt!

Hade en sjukt bra ikväll igårkväll på harrys! Monzora och jag tog oss dit och ja de ångrar jag inte. Volym är ett väldigt bra onsdagsnöje alltså!

Den här dagen har varit lång och innehållit mycket. Har i princip varit på stan hela dagen! Lunchat länge med paulina med en massa snack.. Hon åker ju till Miami nu i tre månader, lite avis ja verkligen! Hoppas du får de bra :) Senare så blev de en fika med stigson och lika trevligt. Tack för latten gumman! Sen efter de blev de träning som gick riktigt fint för vår femma, bra uppladdning inför lördag!

Morgondagens planer blir lugnt hela dagen, sen ta någon bit mat och kanske en runda på stan med stickan och efter de möta upp Kalle, tompa och Kobbe för lite innebandy! Fibken möter mullsjö i sporthallen. Trevligt fredagsnöje med andra ord :)

Här bjussar jag på en gammal bild på stickan och mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0