Fullspäckad dag!

Ja idag händer de mycket o sånt gillar jag :)

Dagens planer:
- Samling vid d-hallen 13.00, för att sedan spela mot hovshaga klockan 14.30! Är riktigt sugen på att spela så ska bli kul:)
- Klockan 17.00 direkt efter matchen ska jag bowla med Maria, Cissi och Majsen. Efter de ska vi vidare till Maria för att laga lite tacos och kolla melodifestivalen.
- Sedan beger jag mig till Stickan för "schlagerfest". Kommer lite senare dit, men de blir kul!
- Sen avslutar jag väl kvällen som vanligt på palatset, brukar bli så ;)

Ser ut att bli en mycket bra dag, de kan jag behöva eftersom jag inte gillar morgondagen!

Men kom och heja på oss idag, D-hallen 14.30 alltså. Be there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0