Friday

Ja vilken eftermiddag/kväll de blev! :) Har ju typ varit snöstorm ute idag så stickan och jag tog oss till hansa för att hälsa på Kalle och kanske shoppa något. Stickan hittade ju två finfina klänningar, sen köpte vi tre ringare som vi ska ha imorgon, haha galet! Efter det tog vi oss till systemet och apoteket vid giraffen för lite nödvändigt shoppande. Efter det blev de Ming palace och tre små rätter. Riktigt gott var det och som jag sa, speciellt efterrätten och jordnötssåsen ;)

Mätta och belåtna fick vi skynda oss till sporthallen där kalle stod och väntade med biljetterna. Men de var en plattmatch och jag tyckte mest vi tjejer satt och snackade! Sen höll vi till och med på att somna!

Sammansfattningsvis så har det varit en grym dag. Längesen jag skrattade så mycket! Här kommer dagens citat:
- Livet är som en burk bruna bönor, ju mer man äter ju mer skit blir det!
- Du kanske både har en hemmamatch och bortamatch denna helgen då?

Haha, ja jag säger då de! Ser fram emot morgondagen iaf som är fullspäckad! Först match, sen bowling och mat med cissan, marran och Maja. Sedan blir de lite galej också!

Hoppas ni haft en lika bra kväll som jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0