2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Började jobba i klädaffär, flyttade hemifrån till egen lägenhet och allt som hör därtill, fått låna en egen liten bil. Ja de är väl de största, finns säkert några smågrejer men inget jag kan komma på.

Har du några nyårslöften?

Jag ger aldrig nyårslöften, men jag brukar sätta upp mål som jag vill ska bli sanna. Jag vill börja plugga, träna och få mer muskler, må bra och resa utomlands!

någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, ingen nära vän

Vilka länder besökte du?

Förutom Sverige så är det bara Danmark, nästa år ska de bli mer!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

2 februari, 8 mars, 25 mars, 1 juni och 1 oktober

Vad var din största framgång 2010?

Att jag lyckades skaffa mig ett jobb efter 7 månaders arbetslöshet och att det dessutom var i en klädaffär, min dröm sen jag var liten. Även att jag flyttade hemifrån är en framgång för mig!

Största misstaget?

Inget stort misstag direkt utan bara mindre som man fått lite ångest för.

Bästa köpet?

Väldigt svårt att säga då jag aldrig köper stora dyra grejer. Men får säga min soffa, otroligt skön och billig!

Vad spenderade du mest pengar på?

Allt möbler och allt som behövdes till min lägenhet och kläder helt klart. Jag är galen i kläder!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja de finns mycket som gjort mig glad! Vänner, familj, resan till Mölle, strand osv

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Love the way you lie

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och.. Detta år började väldigt dåligt och då hade jag en tuff period, men de vände efter ett tag och jag var väldigt lycklig. Jag har varit lycklig på ett annat sätt jämfört med förra året.

Vad önskar du att du gjort mer?

Svårt att säga. Önskar att jag varit mer spontan och gjort impulsiva grejer, rest mer och jag önskar att man inte lagt ner så mycket tid på att undra varför vissa killar beter sig som "svin".

Favoritprogram på TV

Gossip girl helt klart!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Vaknade upp för första gången upp ensam på min födelsedag. Sedan fick jag ett samtal av Petra och två timmar senare var jag på en lten "casting" om en plåtning dagen efter. Jag blev inte vald men de var en häftig grej. Blev bjuden på kinabuffé på Ming av Pappa. Sedan jobbade jag, därefter tränade jag och sen överraskade Mamma&Pappa mig med presenter vid nio på kvällen. Fick en massa fina grejer och blev så glad att dem kom. Dem gjorde min dag!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Oj, ännu svårare att förklara. Men jag har blivit mer enkel i min klädstil och det gillar jag. Enkelt är snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0