Har missat lite :)

Dag 25 – En första

Min första lägenhet. Fick den i maj och flyttade in första juni! Det är ett av de största stegen jag gjort i mitt liv, flytta hemifrån första gången. Jag är faktiskt stolt över mig själv. Jag sköter min egen ekonomi och jag klarar mig så de räcker och blir över, jag lagat nästan alltid mat och ja, sköter det mesta alltså. Är så glad över mitt lilla (30 kvadratmeter) krypin, en perfekt första lägenhet!


Dag 26
– Mina rädslor

-Jag har många rädslor eller saker jag inte vill ska hända eller som jag inte tycker om!
-Jag är rädd för att skada mig ordentligt så att jag inte kan spela innebandy eller träna, de skulle ta bort glädjen och en stor del av livet, eftersom jag älskar att träna.
-Jag är rädd för mörker men bara utomhus
-Jag är rädd för att bli sårad

Men min allra största rädsla är att förlora någon nära, vet inte vad jag skulle ta mig till då.

Dag 27 – Min favoritplats

Oj, vad svårt. Lite skämtsamt så är det min säng, det är där jag spenderar halva mitt liv så ;)

Annars så är min favoritplats på en solresa, se solnedgången med en god drink och bara koppla av och njuta av livet! Synd bara att det inte händer så ofta, men jag ska utomlands nästa år det ska jag! :)



Turkiet 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0