Uppesittarkväll!

Sitter hemma i ljungbyholm nu och väntar på mat. Ikväll blir det tacos på menyn, mums! Sen väntar paketinslagning, rimning och klä granen. Fick precis veta att vi inte har en äkta gran  i år, haha tur att plastgranen är fin och stor iallafall :) Myskväll!

Skulle egentligen tränat nu med syster, men känner mig inte alls pigg. Hoppas inte jag blir sjuk nu när de händer massa roligt! Sparar mig med träningen till juldagen istället.. Annars så hörde jag nyss att katten pinkat på min väska och när jag öppnade såg jag att mina sovkläder och mjuksbyxor var blööööta. Sån tur va hade jag lagt morgondagens kläder i en påse, så dem är oskadda :) tur!

Imorgon är det redan julafton och börjar dagen med att jobba 10-14, hoppas att de kommer någon och handlar iallafall:) Sen fortsätter dagen med kalle, julbord och klappar. Åh, ska bli så mysigt!


Syskonen Mattsson för ett antal år sedan :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0