Två stycken!

Eftersom jag troligen inte kommer skriva imorgon, så vill jag bara önska alla en God jul!


Dag 23
– Det här får mig att må bättre

Familj, vänner, träning, shopping och kärlek. De får mig att må bra!


Dag 24 – Det här får mig att gråta

Ibland kan jag bara börja gråta för ingenting eller när det bara blir för mycket av allt. Jag tycker faktiskt att det kan vara väldigt skönt att gråta, för då mår man oftast mycket bättre sen. Annars så gråter jag när jag blivit sviken eller svikit någon, när det händer någon något som ligger en varmt om hjärtat, när man skadar sig och det gör väldigt väldigt ont.

Ja och ibland gråter jag av glädje, när något händer som bara gör en varm och lycklig i hela kroppen. Dem tårarna är dem bästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0