Trött, sliten men glad!

Hade en så himla trevlig kväll igår, iallafall innan utgången. Vi var ett gäng tjejer hos Maria, där de blev spel, musikquiz o en massa tjejsnack. Sen blev de sandra och där var det sjukt mycket folk. Hade kul en stund men överlag var det sådär.. Tack för en trevlig kväll iallafall tjejer!

Blev en relativt lugn kväll så idag var jag pigg när jag skulle jobba :) Var grymt mycket folk faktiskt, så de var himla kul. Nu däremot är jag helt slut! Syrran försökte få med mig till friskis men kroppen orkar inte och jag hade ingen motivation, så nu sittter jag och slappar lite. Ska snart städa upp lite grann och diska!

Förövrigt så var jag inne och fyndade en jacka på lindex på min lunch idag. Hade kostat 799 och kostade endast 199, de kan man kalla kap det ;) Bild kommer upp imorgon!

Ha en bra annandag jul!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0