Tiden går så fort!

Satt precis och kollade tillbaka på gamla inlägg och inser hur fort tiden går. Allt är väldigt annorlunda om man jämför med för ett år sen. Då hade jag pojkvän, var arbetslös, bodde hemma, var ordinarie i a-laget. Nu är jag singel, bor i en egen liten lägenhet, har jobb i en klädaffär, och spelar i blaget. Även om de är på ett annat sätt än för ett år sen, så är jag lycklig! :) För de känns som jag utvecklats mycket som person på det här året. Tycker bara det är skrämmande att allt gått så fort bara!

Idag skulle jag varit ledig, men icke sa nicke. Fick hoppa in och jobba även idag då de var mycket att göra och det gör jag så gärna :) Sen var jag tvungen att handla proppar då de gick en propp igårkväll i lägenheten. Därefter blev de träning "mix-turnering" med herrarna med vi var ju bara fyra damer (vilket jag tycker är riktigt dåligt när vi brukar vara 25?!) och 16 herrar så de blev mer herrturnering med inslag av damer ;) Aja, det var kul iallafall! Nu ikväll har jag bara ätit toast och tagit de lugnt, bytt propp för första gången och gjorde det med bravur, så nu funkar det igen :)

Imorgon väntar jobb 11-16 sen får vi se vad som händer, kanske hem till ljungbyholm en sväng.

Godnatt!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0