Onsdagkväll!

Ligger och slappar i soffan. Äter lite på vindruvor och nötter, mumsigt faktiskt! Kollade in bonde söker fru förut och de var ett par av de fyra bondarna, och det var det jag trodde. Så jag hade ju rätt!

Dagen har bestått av en massa flängande och jobb. Nu är kylskåpet fullt och jag är nästan redo inför nyår. Har lite småsaker jag måste köpa imorgon så som nagellack och strumpbyxor men de får jag ta när jag slutat!

Ja nyår är äntligen spikat. Blev så glad när jag blev bjuden på en fest med trerätters och annat med vänner. Vi verkar bli ett jäkla gäng så ska bli mycket trevligt. Ser fram emot fredag nu:)

Ha en bra lill-lördag!
Sanna


Kommentarer
Postat av: frida

Va bra att nyår fixat sig! Hoppas det blir lika grymt som förra ;-)

2010-12-29 @ 22:10:02
URL: http://stickankarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0