Missat igen!

Dag 20 - Den här månaden

Har jag jobbat mycket, tränat och spelat innebandy (obesegrade i b-laget, jippie), handlat alla julklappar klart redan den 10:e december, shoppat snygga kläder, umgåtts med vänner, haft julkänsla, bakat julgodis och lussebullar, druckit mycket glögg. Bland annat :)

Dag 21 - Ett annat ögonblick

Ett stort ögonblick i mitt liv var när jag tog studenten. Jag minns hela dagen som de vore igår även om det var sommaren 2008. Jag har nog aldrig känt mig så stolt över mig själv, stark och så fri som jag gjorde just då. Det var bara lycka i hela kroppen och hela dagen. Det är bland de bästa som jag varit med om faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0