Lördag!

Äntligen lördag! har jobbat hela dagen och tiden har bara runnit iväg. Riktigt roligt var det idag! Nu ska jag sminka mig och klä på mig något snyggt. Ska nämligen bort till Maria på en liten tjejkväll. Blir lite spel, vin och eventuellt utgång. Blir dock lugnt eftersom jag jobbar imorgon. Men mycket trevligt ska de bli!

De här åt jag idag:
Frukost: Filmjölk med hallon och allbran, En grov macka med avocadoröra och en med kalmarkorv och gurka!
Lunch: Baconpasta, kärleksmums till efterrätt som pia hade bakat!
Middag: Baconpasta igen (haha, de var de enda som fanns i kylen, orkade inte laga något)

Lär väl slinka ner lite snacks ikväll också, men är det lördag så är det ;)

Ha en fin lördagskväll!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0