Lär känna mig (det jag missat)

Dag 15 – Mina drömmar
Jag drömmer om att jag om några år jobbar inom mode. Som stylist, moderedaktör eller designer. Har en underbar kille, ett fint hus och att jag är lycklig!

Dag 16
– Min första kyss

Ska jag vara ärlig så minns jag inte min första kyss. Pussar hade jag nog fått innan, men tror att min första "kyss" var i sjuan och det var inget speciellt att berätta om det faktiskt :P

Dag 17 – Mitt favoritminne
Jag vet faktiskt inte vad mitt favoritminne är, har så många fina minnen från allt möjligt och kan inte välja ett.

Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Min favoritfödelsedag var förra året när jag blev 20 år! Jag minns att jag vaknade upp med en person jag tyckte om väldigt mycket just då och fick en superfin present. Det startade dagen perfekt. Sen minns jag att vi spelade match på hemmaplan mot Östra och vann med 5-2(har jag för mig?) och alla var så glada. Sedan minns jag även min fina 20-årsfest. Mina föräldrar lagade supergod mat, min syster ordnade med roliga lekar, Maja&Monzora kom i ett stort paket och överraskade mig och källaren omvandlades till dansgolv. Och speciellt minns jag alla fina sånger mina vänner skrev till mig, det värmde något otroligt. Sjukt bra dag kväll och natt som jag alltid kommer minnas!

Dag 19
– Detta ångrar jag
Ibland kan jag känna att jag ångrar ganska mycket som jag gjort eller inte gjort. Ibland känns det som om allt varit annorlunda nu om jag bara gjort på ett annat sätt. Samtidigt som man måste göra saker fel för att lära sig. Jag tror att man egentligen inte ska ångra sig på sånt som har hänt eftersom det inte går att ändra. Utan istället bestämma sig för att i framtiden göra det man vill så att man inte ångrar det senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0