Kvällen innan!

Sitter nu och kollar på Eldsjälsgalan med Monzora och målar på ett nytt nagellack som jag fick springa runt hela stan för att hitta. Inte konstigt att det silverglittriga nagellacket är slut såhär dagen innan nyårsafton? haha, hittade det iallafall och de blir superfint! Vi har även lagat en matpaj med en fyllning av fläskfile, lök, paprika, ananas och massa annat gott.

Imorgon är det en fullspäckad dag. Träning, kolla fotboll, städa, locka håret och sen fixa sig! Sen väntar en förhoppningsvis grym nyårskväll :)



Förra årets outfit hade jag en svart paljettklänning, men detta året blir de en silvergrå :) 


Även detta år har jag såklart införskaffat mig ett par nyårsglasögon, de ska bli en tradition har jag bestämt. I år är dem svarta fast med 2011 istället, ni får se imorgon!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0