Här har det ekat tomt!

Det har inte hänt något med mig utan jag har bara haft fullt upp och ingen tid för bloggen, tyvärr! Nu har jag precis ätit upp min tomatsoppa som jag kokade ihop lite fort. Nyttigt och gott! Snart blir de lite lussebullar och pepparkakor, paketinslagning och tända det fjärde ljuset. Julmys alltså!

Sammanfattning på vad som hänt de senaste dagarna:
Torsdag: Skulle varit ledig, men väcktes av att telefonen ringde. var bara att åka iväg till jobbet, sen blev de träning och efter det hämtade jag och Monzora thaimat. De var riktigt fint det!
Fredag: En ledig dag som bestod av tvätt, stan med Maja som kommit hem, såglad att se henne igen :) Sen därefter blev det matlagning och filmkväll med Monzora med tokige ture godis, mumma!
Lördag: Jobbade hela dagen, sen åkte jag och Monzora hem till Mamma&Pappa i Ljungbyholm. Där blev det god middag och julgodisbak. Lakritskola(min favorit), skumtomtefudge och kokos/cornflakestoppar! Mysigt kväll!

Idag har jag bara jobbat, var rätt lugnt för att vara sista helgdagen innan julafton? Vi hade iallafall fått in massa fint och jag knep en transparent leomönstrad skjorta på direkten. Ni får se senare!

Julmys var det!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0