Fyndardag!

Haft en ledig tisdag och vilken dag det blev sen :) Hämtade upp Monzora runt ett och sedan tog vi oss ut till hansa för att kolla runt lite och lukta parfymer. Hittade en som jag önskar mig i julklapp och som jag hittade på halva priset på nätet, bra deal mamsen ;) Efter det gjorde vi en seconhandrunda på två ställen och jag fyndade på båda. Först en svart transparent skjortblus med lite pärlor för 35(!) kr och sen ett nitskärp för 10(!) kr, riktigt nöjd! Sen handlade vi både på Netto och Maxi, så nu är min kyl fylld igen. Dessutom var vi en runda på stan också, där blev det en takeaway te och så hämtade vi garantibiljett för volym imorgon, gutt. Ser fram emot utgång imorgon :)

Ikväll har jag annars bara lagat mat, fläskfilégryta med ris och otroligt god sådan. Vet att jag säger de varje gång, men detta var mumsigt. Tänkte lägga in receptet sen så ni kan testa det, kan iallafall varmt rekomendera det!


Trettiofem små enkronor. Kap!


Nu blir de chailatte och House!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0