En helt vanlig måndag

Min Dag:

Började dagen med jobbb mellan 11-16, var väldigt lugnt idag. Efter jag hade slutat sen så försökte jag leta lite julklappar, men de slutade med att jag hittade en underbar klänning till mig själv. Vet att jag verkligen inte behöver någon, men så fort jag fick på mig den så blev jag kär. Hängde undan den, men känner att jag måste ha den. Så imorgon blir den min! Fick sen veta att syster kommer hem i veckan, ska bli underbart att få se henne igen:) Nu ikväll har jag varit i sporthallen (helt onödigt) för att kolla på en inspelad match.. Vi var sex stycken och hälften av oss var inte ens med på filmen. haha, jaja fick snacka en del iallafall! :)

Insåg idag att det är 2½ vecka till julafton och jag vet inte alls vad jag ska köpa till alla.Någon som har lite julklappstips?
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0