Dag 08 - ett ögonblick

Har ett starkt minne av en händelse förra hösten. Har ända sedan jag varit liten älskat att vara framför kameran, var verkligen en linslus som hoppade fram så fort kameran kom fram. Blev iallafall erbjuden att vara med som modell i ett modeuppslag i nöjesnytt och tackade såklart Ja direkt. Var en riktigt rolig dag som jag fortfarande minns. Det var iskallt ute men man fick stå ut i kjol ändå, fotades både själv och andra. Som sagt, ni som läst min blogg tidigare har sett dem bilderna som var med i tidningen men nu har jag fått lite fler som Jini sofia tog. Här får ni se resultatet :)











Hoppas det händer igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina bilder!

2010-12-11 @ 11:49:51
URL: http://mandio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0