Dag 07

Min bästa vän:

Jag har väldigt många fina vänner som jag tycker om och de skulle bli jobbigt att skriva om alla här. Men ni vet ju att jag tycker om er!

Men någon jag vill lyfta fram är Lisa, som inte bara är min syster utan också min allra bästa vän. Hon känner mig utan och innan, hon finns bakom mig i allt jag gör och utan henne hade jag inte varit den jag är idag. Hon har lärt mig så otroligt mycket och det är jag väldigt tacksam över. Så många gånger hon gett mig råd, tröstat mig när jag varit ledsen, uppmuntrat mig och bara varit där när hon har behövts, de betyder mycket! 

Ett minne jag har är när jag sjöng solo i kyrkan och efteråt fick ett fint kort med ett speciellt citat! Ända sen dess är det så, det är du och jag mot världen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-12-08 @ 22:31:22
URL: http://mandio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0