Åh, vilken mysig VIT jul vi fick..

Dagen igår började med jobb fyra timmar och de var väldigt lugnt, några kom in och handlade iallafall. Sen var det menat att vi skulle fira jul hemma hos oss, men på grund av vädret så kunde mormor&morfar inte komma till oss, så vi packade in all mat och alla klappar och åkte hem dit istället :)

Blev en mycket mysig jul med ett gigantiskt julbord, massa julgodis, fina klappar och jag bar anjöt av att hela familjen var samlad. Sen att vi höll på att bli insnöade är en annan femma, men vi kom hem till ljungbyholm sen iallafall. Där avslutade vi kvällen med lite mer julgodis och två rundor Yatzy som JAG vann :) dåligt nog tog jag inga bilder..

Juldagen har även den börjat bra. Har varit ute och åkt pulka med Mamma&pappa&lisa, sen har jag och syrran även tränat lite styrka och på crosstrainern :) Snart väntar det jullunch (rester från gårdagen) och sen blir de lite fix. Vid sex ska jag hem till Maria, blir en juldag med henne, Maja, cissi som traditionen är och även syster yster hänger på. Blir en lugn kväll för mig då jag jobbar imorgon, men ska bli himla trevligt ändå! Ses vi ute?


fina vänner!


Ha en härlig juldag allihopa!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0