3:e december

Mina föräldrar:

älskar den här bilden på dem två!


Ja, var ska man börja? Min familj är viktigast för mig och jag har världens bästa föräldrar. Det känner säkert alla, men för mig så betyder Mamma&Pappa allt. Tänk hur mycket dem har gjort för en och hur mycket dem har ställt upp? Visst är det deras ansvar att uppfostra en, men jag känner ändå att dem har gjort mer än så. Jag vet att dem finns bakom mig i allt och att man kan lita på dem till hundra. Nu när jag bor själv, så känner jag hur mycket jag saknar dem. Samtidigt som man uppskattar allting så mycket mer nu, vilket jag är glad över att få känna. Gör definitivt mer saker med dem nu än vad vi gjorde när jag bodde hemma. Jag vet inte var jag skulle vara idag utan dem, men det jag vet är att jag älskar dem av hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0