3:e advent!

Sitter "hemma" i Ljungbyholm just nu efter en fullspäckad helg, men har varit en bra ledig sådan :)

Igår så började dagen med att gå på stan med Monzora, hittade min sista julklapp så nu är jag färdig med alla mina. Så himla skönt! :) Därefter så bar det av till Ikea för att äta julbord och jag måste säga att jag blev faktiskt förvånad, det var riktigt gott och det kostade bara 79 kr, tips! Däremot blev jag lite stressad för sen var det bara att dra på sig festkläderna och dra bort till herrlin för lite förmys innan inflyttningsfesten. Hade sen en mycket trevlig lugn kväll som jag avslutade med mina fina vänner på palace. Väl där var det riktigt dålig musik, hur de nu kan ändras från en vecka till en annan? haha jaja..

Imorse ringde klockan på nio och jag var förvånansvärt pigg. Sen var det samling och dags för match klockan elva. Derby mot Kalmar ibk och vi vann till slut med 5-2. Var lite besviken på mig själv efter matchen för att jag vet vad jag kan och jag får inte ut det. Jaja, bara att kämpa på! Sen åkte jag hem till Mormor&Morfar på adventsmys. Köttbullar, lussebullar, pepparkaksbak bland annat. Mysig söndag! Det blir iallafall till att sova här och sen in till stan imorgon igen. Börjar inte jobba förrän vid två imorgon vilket är positivt, för då hinner jag göra en storstädning i lägenheten!


Bild från igår och den snodde jag på facebook!

Hoppas ni haft en bra helg!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0