2:a december

Om Mig:

För er som inte känner mig, så är jag en glad tjej i sina bästa år (21) höhö. Bor i kalmar i min alldeles egna lilla lägenhet, känns som ett litet krypin och jag trivs som fisken i vattnet. Just nu jobbar jag i en klädaffär som heter Cassels och de är något jag älskar att göra. Är väldigt intresserad av mode och kläder och kan vara därför som mina garderober svämmar över, men ändå handlar jag bara mer. Senast idag beställde jag en kavaj från nätet, men mitt försvar är att det var rea ;) Utöver mitt jobb så tränar jag och spelar innebandy, tar upp ganska mycket tid men vad gör det när det är så kul och man har så många fina vänner där!



Ja de var väl lite om mig, de är bara att fråga om ni undrar något!

Min första kärlek:

Ska jag berätta om när jag i sjuan trodde jag var kär, men ljög om att jag hade öroninflammation och därför inte kunde gå på bio med "min kille" eller ska man berätta om den riktigt första kärleken? Iallafall, Min första kärlek, där jag verkligen var riktigt kär och allt annat bara föll på plats, heter Andreas. Träffade honom när jag var 19 år och föll som en fura direkt. Hade inte den bästa starten, men till slut löste sig allting och han var min. Vi var tillsammans ungefär ett år och de var en underbar tid. Det tog slut i februari i år och den smärta jag kände då, hade jag aldrig känt. Men nu såhär långt efteråt så kan jag tänka tillbaka på det och vara glad över den tiden. Jag blev en erfarenhet rikare, lärde känna mig själv mer och blev starkare. Jag saknar det inte längre men jag saknar kärleken. Och jag är redo att möta den igen (fast de har jag varit ett tag, haha)



Jag tror att man måste vara med om det någon gång för att verkligen förstå. Att våga lämna ut sitt hjärta med vetskapen om att de kan krossas, lämna det i någons händer och lita på den personen, det är kärlek.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Har du en fast tjänst i klädbutiken? I så fall.. hur mycket och är det kul att ha det till skillnad från att extrajobba? Tröttnar du någonsin på att jobba så pass mycket? :)

2010-12-05 @ 22:04:36
Postat av: Sanna

Svar: Ja, jag har en fast tjänst på 20 timmar i veckan vilket är halvtid. Ibland blir det mer beroende på hur mycket det är att göra. Eftersom jag älskar mode och kläder är detta perfekt för mig. Tycker det är hur kul som helst och hade gärna jobbat mer än vad jag gör nu :) Hoppas de är svar på din fråga!

2010-12-06 @ 22:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0