Vad håller jag på med?

Förlåt, Ibland vet jag inte vad som försiggår i mitt huvud. Det är som en försvarsmekanism som är inpräntad i huvudet och jag vill verkligen få bort det. Jag ska ändra på mig, jag måste det eftersom de ger konsekvenser. Får ta ett steg i taget helt enkelt!


Igår så åkte jag, frida, stickan, herrlin och sara upp till strand för att se eric saade. Och jäklar vad han levererade. Sjukt bra röst och riktigt snygg. Snyggare i verkligeheten helt klart! Vi var som små barn haha!

Idag så är det jobb 13-18, sen blir de packa lite till stockholm. Känns sådär att missa sista strand, jag vill ju gå. Men jag vill verkligen till stockholm och de kommer jag inte hinna sen när innebandyn börjar igen! Ikväll blir det nog stan en sväng också eftersom de är rixfm festivalen!

Ha en fin dag allesammans!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0