Torsdag!

Jag har gått och blivit förkyld, i ena näsborren. Hur normalt är det? haha. Denna dagen har iallafall bestått av jobb 10-15 där vi hängde om en avdelning. Sedan inhandlade jag en present. Hittade precis vad jag letade efter! Sen blev de en fika i stan med amanda. Mysigt i solen och mycket prat, kan inte bli bättre :) Förövrigt så är chailatte riktigt mumsigt. Sen var jag även en runda i affärer och hittade en tröja för 25 kronor!

Ikväll sen har jag bara tagit de lugnt och lagat mat. Det blev baconpasta som är vardagsfavoriten, lagade en stor sats så de blev några matlådor över också. Perfekt! Nu tänkte jag äta lite vattenmelon och kolla på sex and the city. Vid 23 ska jag kolla reprisen från allsång på skansen från i tisdags sen blir de sängen!

Morgondagen består oväntat av klippning (välbehövligt) och jobb, sen får vi se hur kvällen blir!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0