Söndagsmorgon!

Ovanligt pigg är jag idag! Nu sitter jag och äter frukost och sen ska jag dra till jobbet. 10-17 är de idag!

Kvällen igår blev trevlig med tjejerna, att vi inte umgås mer? Sen skulle vi in till stan och jag följde med (oväntat?). Vi skulle in på vallen, men där var de inget folk så vi drog till krögers, fick ett perfekt bord men sen gick vi efter de. Blev olearys 20 minuter innan vi gick och åt på corner. Trots slutet så var de en härlig kväll med tjejerna. Under kvällen var de två stycken som ville köpa min hatt, med drinkar? hallå. Nej den var inte till salu helt enkelt! :) När jag gick hem så hittade jag en hundring på marken, catchiiing!


Idag blir de som sagt jobb och sen direkt hem och göra sig i ordning. Blir strand ikväll trots allt! Så lär inte höras förrän imorgon!

Ni får ha en trevlig söndag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0