Slut på denna onsdag..

Ja, för snart bli de sängen, är faktiskt riktigt trött. Iallafall så har dagen gått väldigt fort. Hade en mysig dag med mamma på stan och hansa. Blev tre små fynd inhandlade. En kofta/kavaj liknande sak i dimrosa som finns på Cassels, ett par "armygröna" jeans med dragkedjor och detaljer vid knäna från Åhlens. Dessa hade kostat 349 kr men kostade endast 89 kr. Köpte även ett par "leopardmönstrade" strumpbyxor på åhlens för 15 kr. Fina grejer alltså! Efter det var de en härlig innebandyträning, med mest två mål, riktigt kul!

De är inte meningen att detta ska bli en matblogg men gjorde en väldigt god omelett efter träningen! Vispade ihop 2 ägg och mjölk, sen la jag i kryddor, kalkon, ost, paprika och soltorkade tomater. Blandade ihop detta och stekte sedan omeletten. Till det blev de keso. Jag säger bara Yummie! :)

Imorgon ska jag upp vid nio-halv tio för att äta frukost. För vid elva hade jag tänkt gå till friskis&svettis och köra ett gympass. Dem har ju gratis träning denna vecka, så får passa på eftersom jag missar båda matcherna i helgen! Sen blir de jobb vid klockan två, så kul att börja igen efter två lediga dagar.

Godnatt alla fina!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0