Måndagskväll!

Sitter här nu framför tvn och zippar mellan Lotta på Liseberg och pusselbitar på svt. Äter en dundergod fruktsallad bestående av melon, banan och äpple. Muuuuums!

Haft en härlig dag på jobbet, mycket att göra som vanligt. Efter de cyklade jag till netto och handlade, skulle köpa lax som kostar 30 kr denna vecka men de var redan slut efter första dagen, tummen ner på de. Mötte Maria som hade precis samma tanke som mig. Ikväll har jag annars bara diskat och städat upp lite, ska lägga mig tidigt idag tänkte jag och läsa i min favoritbok.

Imorgon är jag ledig och då står det en jogging runda på schemat med Kalle, sen får vi se vart dagen tar vägen.

Förövrigt, stockholm till helgen eller inte?
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0