Måndag och ny vecka!

Ja, denna dag har bestått utav frukost med mamma imorse. Sen jobb mellan 09.30-15.00. Gick väldigt fort idag och de var ännu mer rea-sänkning, nu är de som sagt slutrea! Om en timme väntar en lätt innebandyträning med lite taktik och frislag osådär.

Inatt hände en riktigt konstig grej. De kändes som att jag var emellan sömn och att vara vaken. För jag drömde att någon försökte strypa mig och sen vaknade jag och kunde typ inte andas. Försökte skrika men fick inte fram något ljud. Sedan "vibrerade" typ hela kroppen och sen kom jag in i en dröm igen. De hände typ fem gånger. Riktigt otäck faktiskt, har aldrig varit med om något liknande innan.

Nehe, nu ska jag leta upp något gott matpaj-recept och sen göra degen innan de är dags för klubba&boll igen!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0