Lill-lördag!

Jaha, idag är de redan onsdag och vistelsen i stockholm närmar sig allt mer, längtar verkligen efter att få komma upp till syster! Iallafall så har jag hunnit med att jobba och börjat packa lite. Och snart väntar innebandyträning, hoppas vi får greppa klubba och boll idag. Känns som att de behövs eftersom cuperna närmar sig med stormsteg!

Direkt efter träningen blir de borgholm och strand med tjejerna. Eric saade spelar där idag och de vill man inte verkligen inte missa. Ska bli riktigt kul att se honom live. För min del blir de nu årets sista strand eftersom jag missar söndagens säsonsfinal..

Nehe, nu ska jag hitta något att ta på mig ikväll och sen laga mat!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0