Ledig!!

Ja idag är jag ledig från jobbet och jag har absolut ingenting att göra. Önskar faktiskt att jag hade jobbat för tillfället! I vilket fall så fick jag sovmorgon och även idag sov jag länge, cirka 11 timmar. Vad har hänt med mig? Skönt var det iallafall.

Måste bara berätta om en sjuk grej. Jag har tre stycken ljuslyktor i olika storlekar på min fönsterbräda och igår när mamma&pappa var på besök så märkte mamma att de bara var två stycken där. Bara ett litet värmeljus låg bredvid. Sen hittade jag glasbitar på golvet, men själva ljuslyktan är helt borta? Jag hittar den inte, så antagligen har den åkt ut när fönstret har varit öppet. De som är roligt är att jag inte märkt någonting.. Lustigt dedär:P

Har iallafall dammsugit och diskat lite, ska fortsätta städa så att lägenheten ser ut som ny. Sen får vi se vad jag hittar på. Matlagning står iallafall på schemat och jag tänkte göra en egenkomponerad rätt. Bestående av fisk, soltorkade tomater, fetaost, pesto, matlagningsgrädde och ris. Ja något sånt blir de återkommer mer resultatet senare!

Ha en bra tisdag!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0