Kock och Träningsugen!

Maten som jag gjorde förut blev kanon gott, är fortfarande mätt efter det!

Gjorde som så att jag stekte zuchini(?) och la detta i botten av en ugnfast form, sedan stekte jag fiskfilérna lite lätt i stekpannan och la dem över zuchinin. Sedan blandade jag matlagningsgrädde, pesto och soltorkade tomater och hällde detta över. Avslutade med att smula fetaost över. In i ugnen ca 20 minuter och sen var de färdigt. Till det hade jag råris och broccoli. Mums säger jag bara. Try it!

Nu sitter jag och lyssnar på Oskar Linnros, och väntar på att klockan ska gå. Tjugo i åtta kommer kalle och hämtar upp mig, sen blir de träning i lindsdal. Hoppas på mycket klubba & boll och matchande idag, med tanke på kommande cup i helgen!



Är riktigt sugen på innebandy idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0