Heldag med nära&kära

Denna sista lediga dag har jag spenderat med mina nära o kära. Åkte hem till Mamsen vid nio för att äta frukost tillsammans med färska frallor. Sedan körde vi hem till Vetlycke för att besöka Mormor&morfar! Där har vi bland annat fikat, ätit lunch och myst i solen. Var så längesen jag var där så var underbart att få se dem igen.. De blir ett lugn att åka ut dit faktiskt.

Sedan kom vi hem runt sex och då tog jag mig en löprunda runt ljungbyholm. Var ute o sprang i 30 minuter och sen körde jag styrka. De var rätt tungt idag, så de var skönt att ha de gjort efteråt. Nu blir de fotboll och kycklingsallad, sen kör jag in till lägenheten igen!


ett tag sen om man säger så ;)

I vilket fall så behövs såna här dagar, nu har jag massa energi för att börja jobba igen :)
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0