Härlig dag!

Idag har de varit fullt upp på jobbet. Mycket att göra och de gillas helt klart, då går dagarna så mycket fortare :) Sen ikväll har de varit innebandyträning, mycket spel så de var kul! Sen har jag bara ätit tacos-rester från igår och kollat fångarna på fortet.

Imorgon skulle jag egentligen varit ledig, men hoppade in och tog en annans pass, så imorgon är de 14-18 som gäller. Innan dess ska jag träffa monzora på en frukost och samtidigt träffa hennes kusins barn som hon ska vara barnvakt åt. En söt liten bebis på 8 månader :) Sen efter jobbet imorgon åker jag hem till päronen för middag och hämta lite grejer! Ser ut att bli en bra tisdag helt enkelt :)



Godnatt från "posarn" ;)
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0