Grillat ikväll!

Haft en kanondag idag. Runt halv tio kom Monzora hem till mig med nyköpta frallor och en söt liten bebis. Så vi hade lite frukostbuffé, lekte lite och sen tog vi en promenad till stan i solen. De var riktigt varmt där ett tag! Sen gick jag hem igen och åt lunch och sedan till jobbet. Har så mycket att göra nu så dagarna går så fort. Eftersom vi fick en stor leverans idag blir det till att jobba extra imorgon. :)

Nu sitter jag hemma i ljungbyholm och väntar på mat. De blir grillat och magen kurrar så de ska bli fint. Sen ska vi ha fruktsallad till efterrätt. Sen måst ejag gå igenom min garderob, tänkte ta hem lite höstkläder/skor till lägenheten!


Jag och min fina mamma förra sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0