Go CL!

Hemma efter en grymt bra helg. Har haft riktigt kul och spelat mycket innebandy. Inför cupen trodde vi inte alls att de skulle gå bra, men nu efter fyra matcher så förlorade vi egentligen bara en match efter full tid. En lika, en vinst över elitserielaget huddinge och en förlust mot Falun(även de elitserielag). Resultatet blev en andra plats i gruppen vilket var oväntat men väldigt kul! I kvartsfinalen mötte vi sedan täby och hämtade upp från 7-2 till 7-7 på 6 minuter. Inte illa! Tyvärr tog de slut i sudden, men vi ska vara mer än nöjda. Tack alla fina lagkamrater för denna helg!

Att spela back gick över förväntan, kändes väldigt skönt. Även om jag tyckte att jag gjorde många fel beslut och kände mig dålig ibland. Men jag har helt enkelt för höga krav på mig. Jag är iallafall nöjd efter att bara ha tränat som back två gånger innan :)

Är hemma i ljungbyholm hos päronen och fått god grillad mat. Nu ska vi fira med Blåbärspaj, de är jag värd!


Mums!

Blir faktiskt övernattning i mitt gamla rum inatt, är för trött för att köra..
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0