En lång dag..

..och ännu är den inte slut! Är iallafall färdigpackad och lyckades få ner allt i en väska, plus en ryggsäck jag ska ha i bussen. Riktigt duktigt måste jag säga, hoppas jag har med mig allt bara!

Annars så började dagen med jobb 09.30-15, hittade en jättefin jacka jag vill ha till hösten! Sen blev de en liten träff med Majsen, himla mysigt. Nu ses vi inte mer på länge, kommer verkligen sakna dig. Sen kom mamsen med luftmadrass och lite grejer och sedan åkte vi och handlade en massa gott till imorgon. Sen har jag bara packat och myst med te med mamma&pappa. Nu ska jag ställa mig och göra salladen till imorgon, sen blir de date med kudden!

Imorgon bär det av till södertälje för att spela Go&Gla cup. Är hemma igen på söndag!

Wish us luck!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0