det blev inget fystest..

Men däremot en regäl träning.. Några övningar, spel och sen fys på slutet! Efter lite mat deckade jag i soffan och här ligger jag nu. Trött som tusan är jag och borde egentligen packa upp alla kläderna, men de orkar jag inte. Få ta tag i de imorgon!

För imorgon blir de fixardag, de behövs handla.. så ska åka runt o handla lite överallt och sen städa såklart.. Och imorgon ska jag visa lite av de jag shoppade. Får ta webcamen så får vi se hur de blir, iome att jag inte har ngn kamera;)

Jag shoppade iallafall ett par boots, svarta höga skinnshorts från bikbok, en sidenaktig blus, en svart långklänning, en svart spetsbustier, en randig oversize tröja och ett prickigt transparent linne  :)


saknar värmen, åhh

Vi hörs imorgon helt enkelt!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0