Chilldag!

Har hunnit med att städa och ordna med lite papper nu på förmiddagen och är äntligen upppackad efter helgen. Nu ska jag iväg till Maxi och handla lite nödvändigheter och sedan ska jag hem igen och göra lasagne, var så längesen jag åt det! Tänkte följa ett recept men sen lägga till lite egna ingridienser tänkte jag. Blir en form av tacolasagne iallafall. Blir helt enkelt en lugn dag, får se vad som händer ikväll sen!

Är sugen på att köpa en ny kamera, hittade en igår för 995 kr som jag funderar på. Väldigt billigt och den verkar bra, ska se om jag kan få med mig mamma eller pappa och kolla på den. Behöver lite råd!


Snygg med dubbla skärmar också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0