Ändrade planer!

Nu är de äntligen fredag. Trots att jag inte har något speciellt planerat, så är det alltid skönt med helg!

I vilket fall så hade jag tänkt träna på friskis idag igen, men de hinner jag inte nu. Blev inringd för att börja jobba tidigare nämligen, och de tackar jag inte nej till, så fick ändra mina planer. Jobbar till stängning idag iallafall. Därefter blir de direkt till Öland för att vi i laget ska hjälpa till och flyttstäda någon lägenhet. Härlig fredagkväll måste jag säga ;)

Dagens outfit:


Kofta Ny Cassels Linne H&M Jeans Nya Ginatricot Skärp Lindex Halsband Kappahl


Ha en fin fredag!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har flyttstädat mitt gamla rum idag, tråkigt men skönt att ha det gjort, hoppas på godkänt nu bara :)

2010-08-27 @ 17:54:04
URL: http://majasliviuppsala.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0