Weekend!

Då var denna helgen snart slut och den har innehållit väldigt mycket.. Både bra och dåliga saker!

Igår var det iallafall jobb och sedan den omtalade årsfesten. Bjöds på mycket god mat, tal, prisutdelning, billig bar, liveband och dans i massor. Blev lite för mycket av de goda för vissa, utan att nämna några namn :) Jag fick iallafall två priser och de är jag verkligen nöjd för. Årets måltorka och årets komet. "denna tjej har gått från att vara osynlig till att bli en viktig kugge i laget". Dem fina orden tog jag till mig och blev otroligt glad! Men sen att jag inte fick med mig mina priser hem är ju en annan femma, någon annan tog säkert hand om dem :P Lyckad kväll iaf, hade önskat att den varade längre bara :)

Denna dag började med lite panik och även lite dåliga nyheter. Så de var tungt att jobba idag. Efter de var jag på sjukhuset och sen har jag inte gjort mycket. Just nu sitter jag och funderar. Jag känner verkligen att de närmsta dagarna kommer bli tunga, för jag klarar inte av ovissheten. De känns som att de inte stämmer, är i chock. Men får bara hoppas på de bästa. Jag säger bara som så att ta hand om era nära & kära lite extra mycket. Man vet aldrig vad som kan hända..

Ska iallafall avsluta detta inlägg med att tacka en vän. Tack Sara för allt!
Sanna


Kommentarer
Postat av: E

Känner igen känslan av panik och ovisshet...Mitt ex som jag står väldigt nära var med om en mc-olycka för 6 veckor sen och var väldigt nära från att inte klara sig ut levande. Det var en veckas väntande och ovisshet innan jag äntligen fick träffa honom men nu är han på god väg till att bli helt återställd.



Det kändes verkligen som det hade hänt någon annan, inte någon man älskar och står så nära...

2010-04-26 @ 16:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0