Uppdaterin!

Sitter här med fyra oregelbundna flätor på huvudet och ser ut som en hippie. Men vad gör man inte för att få lite extra vågor i håret? Har inte gjort mycket idag mer än att ha ätit lite rester från gårdagens påskmiddag och sen kollat in project runway, paradise hotel och så topmodel som jag sa innan.

Sitter nu och väntar på att mamma ska komma hem med bilen så jag kan köra in till stan och byta byxorna som jag köpte förra veckan, dem är grymt snygga men jag trivs inte i dem och då kan jag få något annat för dem 300 kronorna. Ska även kolla in ett linne på H&M som jag såg i en blogg. Efter det blir det alltså segermiddag för att fira lite extra att division ett platsen blev vår.

Kvällens outfit blir kavaj, jeans och smycken. Lägger in bilden lite senare innan jag sticker iväg. Så länge får ni se en annan bild på mig som min syster tagit med sin systemkamera, avis är jag!


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Fin du va på bilden=)

2010-04-06 @ 21:25:54
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0