Update från minibussen

Liza hade med sig sin minidator så tänkte göra en snabb liten update. Vi börjadce resan 07.10 från ishallen i kalmar och är väl framme om någon halvtimme, kanske lite mer. Resan har iallafall börjat över förväntan, en sångstund med team strömstedt från körslaget. Jag kan säga att låten "mercy" inte är min favorit sen en gubbe sjöng den. Men goa var dem iallafall! Sen har ju tydligen kollegorna ätit mjukglass men det är ingen som är vittne till detta. Undrar hur dem lyckades smuggla in den i minibussen? Sen är de ju tur att vi har jersan som kör som en gudinna. För sen hade vi ett bilrace med en snygging i en snygg bil, som jag tror att vi vann?! Någon trodde de var kolmevik som satt i bilen, så vi var ju tvungna att köra om o kolla. Men de var det inte. De blev några omkörningar oss emellan iallafall. Och när han skulle köra om var Herrlin snabb med att fixa håret. Är jag förvånad? Nej inte direkt. Nu har vi högsång i bussen till "why does it rain", man kan väl säga att inte många håller rätt ton haha. 

Var ska de här sluta egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0