Trött!

Jag är faktiskt helt slut just nu. Först körde jag ett ganska hårt pass på gymmet innan jag drog till jobbet. Sedan blev de ett litet festmöte innan ytterligare en träning. Visserligen var den inte alls så seriös men de andra aktiviteterna har tagit ut på mig. Har faktiskt träningsvärk i magen men det känns rätt gutt. Då vet man att de tar :)

Imorgon är de en fullspäckad dag igen:
- gymmet, sista gången denna vecka.
- jobb 14-19
- handla färdkost inför resan och ta ut pengar
- hem och packa hela kvällen.

Bara två dagar tills gänget är i stockholm, längtar :) Nu blir de sängen! Känns så skönt att jag börjar komma in i rutinerna nu med att lägga mig tidigare och gå upp tidigare. Bra jobbat Sanna! Godnatt!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0