Torsdag!

Oj, vilken härlig träning de var igår. Vi spelade oss igenom hela men det var skönt att få springa av sig lite. De lär ju bli samma ikväll så jag längtar, för sen har vi ju uppehåll i en månad.

Blev ju en fika med cissi igår och de var mycket trevligt. Skönt att catcha upp lite, behövs verkligen :) Innan dess gick jag lite på stan med mamma och inhandlade mig en vit bustier och även en bodylotion och ett läppbalsam från body shop. Fick presentkort där i födelsedagspresent så var dags att utnyttja de!

Nu ska jag snart iväg på en promenad med amanda. Var ju ett tag sen vi sågs och varför inte förena nöje med nytta också? Sen ska jag hem och laga någon lunch. Sen ska jag nog förbi jobbet också innan träningen. Kolla om jag kan köpa något att ha på mig denna jobbhelg? Sen ska jag kolla med mamma om vi kan göra tacos ikväll när jag är hemma från träningen, är grymt sugen på det.

Vi hörs senare!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0