Torsdag

Mmm, sitter och dricker lakritste medan de varma mackorna är i ugnen. Ska bli mumsigt! Sitter och funderar på morgondagens kvällsoutfit, blir nog jeansshorts, body och kavaj tror jag. Eller min nya klänning, men den kanske känns för fin. Aja, ilandsproblem. Något hittar jag nog :)

Dagen har annars bestått av jobb hela dagen. Vi fick in massvis med nya, fina och våriga kläder på ungdomsavdelningen. Så plockade till mig några som jag ska prova imorgon innan jobbet. Ja imorgon är de jobb igen 12-17, sedan blir de systemet innan jag tar mig till Kalle för lite mat, chill och kanske utgång. Det återstår att se :) Lugnt blir de iaf då jag jobbar igen på lördag!

Nu blir de mackor och sedan Bella&tyra show vid nio. Trevlig kväll allesammans! :)
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0