Tisdag

Usch, sitter här och fryser och är hungrig.. Väntar på finmat dock så lite till kan jag vänta. Blir kotlett, potatis och brunsås, mums! Annars har dagen bestått av träning och jobb.

Invigde friskiskortet idag med Frida. Blev löpband, lite crosstrainer och några övningar, kände mig faktiskt riktigt duktig. Syrran ska göra ett litet träningspass till mig med övningar för just nu så är jag lite förvirrad, men det blir nog bra till slut. Var iallafall ett antal känningar på gymmet och de känns som hela CL nästan kommer ha ett månadskort där nu? haha inte hela, men många iallfall.

Imorgon måste jag till systemet och inhandla inför helgen. Sen hade jag tänkt ta en sväng förbi gymmet igen innan jobbet 14-19. Sen imorgonkväll blir de innebandyträning, som liza fixat ihop. Blir lite smålagsspel, alltid trevligt :)

Nu kurrar de i magen, bäst att kolla om de är färdigt!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0