Snabb och effektiv dag!

Denna dagen har gått otroligt snabbt. Först var det jobb 10-15 som gick alldeles för fort, hade gärna jobbat lite längre. Var iallafall väldigt lugnt idag så hann med rätt mycket, som att larma lite nytt och ändra om lite! :) Efter det var jag på lindex och inhandlade mig ett nytt kedjehalsband och ett armband blev de också. Behövde verkligen köpa ett nytt halsband eftersom mitt gamla börjar bli rostfärgat för att jag använt det så mycket.

Sen har jag varit duktig och fixat gymkort på friskis nu i en månad framåt och även busskort. Så nu känner jag mig nöjd. Kvällen blir bara lugn, laga mat och kolla topmodel är vad jag vet, sen är de ju innebandy på tv. Kanske borde kolla in vilket lag de blir som vi får se på lördag mer än storvreta? Heja AIK!

Dagens händelse
När jag kom in på friskis idag och väntade på min tur, kikade jag in på gymmet. Och där ser jag Frida och stickan. De första jag ser är att stickan nästan ramlar av maskinen för att vinka till mig, haha. Jag fick mig ett gott skratt iallafall!

Update: Verkar som att kvällen spenderas hos herrlin för innebandy och snack om resan till stockholm i helgen. Trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0