Slut på helgen..

Och jag är faktikst väldigt trött och seg. Men väldigt nöjd för att de har varit en mycket bra helg :) Igår umgicks jag med Maria och Cissi och ett annat gäng brudar plus minus två killar. Grönsaker, chips, dip och singstar gjorde min kväll. Hela kvällen avslutades på larmtorget där kinesen försökte lura oss på pengar, men jag märkte de och då skämdes lilla tjejen. Hon fick till slut en femma mer än vad de kostade ändå ;)

Idag har jag jobbat, sen gick jag en runda med mamma på hansa och det inhandlades två par strumpbyxor från bikbok. Sen var vi även en runda på ikea innan vi hämtade thaimat på esplanden och kom hem och åt oss mätta. Mums var det!




Det var tag 2 betala för 1, så 79 kr för båda. Kap!

Nu sitter jag här och nästan somnar, kanske borde gå o lägga mig tidigare ikväll och ta igen de förlorade timmarna inatt? Ja de ska jag försöka med iaf :) För imorgon är det jobb igen.
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0