Skärtorsdag!

Den kommer bestå av jobb 14-19. Om en timme tar jag bussen till stan för måste fixa en grej innan jobbet. Förövrigt kommer hela påskhelgen bestå av jobb faktiskt. Men jag klagar inte, är väldigt nöjd och glad över jobbet. Ikväll vet jag inte vad de blir, de återstår att se.

Dagens jobboutfit:

Rutig tunika Vila (Cassels) Skärp Lindex Jeansleggings Only Skor Belle shoes

Gårdagen var mycket trevlig. Åt väldigt gott med jobbet på stekhuset: baconinlindad oxfilé och till efterrätt gino. Sedan träffade jag på Maja som kommit hem från uppsala så var vi på harrys en sväng, med andra fina vänner:) Drog hem tidigt eftersom jag jobbar idag och glad är jag för det!

Ha en fin skärtorsdag!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0